12 תשובות
אני אוהבת לבכות בכללי אז כן
לא
אבל כן יוצא לי לבכות מהם לפעמים
אבל כן יוצא לי לבכות מהם לפעמים
לא וחוץ מנס בתא 7 לא זוכרת שבכיתי מסרטים
לא חח
שואל השאלה:
למה לא? זה הופך תסרט ליפה ומרגש לא?
למה לא? זה הופך תסרט ליפה ומרגש לא?
אנונימית
תלוי במצב שלי, אני בוכה המון
מסרטים מרגשים ועצובים
לדוגמא היומן, נס בתא מספר 7 ויש עוד המון
אבל אני אראה אותם תמיד כשאני אדע שאני במצב שבא לי לבכות.. לפרוק כזה או משהו
מסרטים מרגשים ועצובים
לדוגמא היומן, נס בתא מספר 7 ויש עוד המון
אבל אני אראה אותם תמיד כשאני אדע שאני במצב שבא לי לבכות.. לפרוק כזה או משהו
אני אוהבת כשזה קורה אבל זה לא קורה
כן, כי זה משחרר, לפעמים צריך את הבכי הזה בשביל לשחרר מהצרות, לבכות גם בלי קשר לסרט בלי שידעו שאתה בוכה בגלל החיים, אני פשוט אוהבת את זה, ולפעמים אני לא רוצה לבכות, אבל אני כן אוהבת לבכות
אנונימית
אני אוהבת לבכות גם בכלליות אבל כשזה מסרטים משהו בזה עושה הרגשה טובה
חובה!
באותו הנושא: