11 תשובות
כן אני יותר יפה כשאני בוכה
בדרך כלל לא.
לפעמים אני מרגישה שממש בא לי לבכות, אבל דווקא אז זה כאילו העיניים יבשות ואז הכל תקוע בפנים כזה.
לא וכן אני לא בן אדם שבוכה אבל אני כן אוהבת זה ממש משחרר את כל מה שאתה סוחב איתך כל הזמן
מאוד
כן מתי שצריך אז ברור שכן
כן, זה משחרר
אבל אני לא מצליחה לאחרונה, חשבתי שזה טוב, אבל זה לא.
בכי גורם להקלה אבל הוא מגיע בזמן של הצפה ריגשית גדולה בדרכ של רגשות שליליים. אז יש אנשים שיגידו לא כי הם לא אוהבים להרגיש רע וזה מה שהם מרגישים כשהם בוכים, ויש אנשים שיגידו כן כי הם מבינים שהכי לא גורם להרגשה הרעה ולפעמים אפילו מקל עליה
לא