10 תשובות
מה
לא, זה פשוט אומר שאתה מביע את הרגשות שלך בצורה בריאה במקום לשמור בבטן..
לא...
לא
מזוכיסט זה אדם שנהנה מהסבל שנגרם לו
מזוכיסט זה אדם שנהנה מהסבל שנגרם לו
לא
אנונימית
לא, מזוכיסט זה אדם שנהנה/מסתפק מהסבל שנגרם לו.
זה שאתה נהנה לבכות לא אומר שאתה מזוכיסט, אני גם נהנית מזה ואני לא מזוכיסטית
זה שאתה נהנה לבכות לא אומר שאתה מזוכיסט, אני גם נהנית מזה ואני לא מזוכיסטית
לא מה הקשר
לא ממש לא
מזוכיסט זה אחד שנהנה מלהכאיב לעצמו/לגרום לעצמו סבל
בכי זה נורמלי וזה לא לגרום לעצמך לסבול
מזוכיסט זה אחד שנהנה מלהכאיב לעצמו/לגרום לעצמו סבל
בכי זה נורמלי וזה לא לגרום לעצמך לסבול
לא
השאלה אם אתה נהנה לסבול, או שאתה נהנה מהפריקה הזאת..
באותו הנושא: