11 תשובות
אז למה נפרדת?
אין מה לעשות, לפעמים גם כשאוהבים צריך לשחרר מכל מיני סיבות שלא הסתדרו בהכרח אז והגעגוע הוא ניכר אבל זמני
שואל השאלה:
זה סיפור קצת ארוך, הוא באמת היה הגבר המושלם עד שבשבוע האחרון של הקשר שלנו הוא פתאום התהפך ונעשה מחריד, התייחס אליי לא טוב וזילזל בי. ואז ראיתי התכתבויות שלו עם בחורה אחרת, הוא טען שהיא רק ידידה, אבל הוא הסתיר הכל, הוא גם הסיע אותה ואמר לה לכתוב לו כשהיא מגיעה הביתה, למרות שהוא הסיע אותה. נפרדתי ממנו אחרי זה ואז הוא חזר ובכה והתחנן שאני אחזור אליו, וכשניסיתי, אמרתי לו שיוכיח לי שמגיע לו שאני אסלח לו, ובמקום הוא שלח לי רשימה של תנאים אם אני רוצה שנחזור, והוא אמר לי שהוא יחסום אותה רק בתנאי שאני אחסום ידיד טוב שלי שהוא האמין שהוא דלוק עליי
שואל השאלה:
אני פשוט כל כך מתגעגעת אליו שזה הורג אותי, אני סגורה בחדר כל היום, אני עצבנית בלי סוף, אני משתגעת. אני מנסה לצאת כדי לשכוח ממנו ואז חוזרת הביתה ומרגישה בודדה
מניפולטיבי ושקרן, טוב שנפרדת ממנו!
אם היא באמת רק ידידה הוא לא היה עושה לך "תנאים"
הוא יודע שהוא יצא רע בוודאות
שואל השאלה:
הוא באמת מניפולטיבי ושקרן, וזה למה נפרדתי ממנו וזה למה גם לא חזרתי אליו כשהוא התחנן. פשוט כל כך קשה לי ואני לא מבינה למה
כי את מאוהבת בו עדיין וזה הכי הגיוני בעולם אני גם הכי מבינה אותך. כשבסוף ההבנה נופלת שהוא התנהג אלייך בצורה לא לגיטימית למישהו שאמור לאהוב אותך זה מתרפא לאט לאט וצומחים מזה, זמן מרפא.
אחותי אני יודעת שזה לא נראה ככה ושאת מציירת את עצמך כנבל בסיפור כי את נפרדת ממנו.
אבל עשית לעצמך פאקינג טובה!!
הוא לא כיבד אותך ואת הבקשות שלך, עשה עלייך מניפולציה זולה וכשהוא קלט שזה לא עובד אז ניסה לשחק לך על הרגשות בדרך אחרת
אחותי זה דפוס רעיל #1.
הוא התייחס אלייך לא יפה, סבבה, כבר דגל אדום
הסתיר התכתבויות, דגל אדום ענק!!! אם היא רק ידידה למה אתה מסתיר? מה יש לך להסתיר?
סבבה נפרדת ממנו ... מהלך חשדני טיפה אבל אני מבינה אותך.
וזה שביקשת הוכחה לגיטימי, הוא שבר את האמון בפעם הקודמת
ואז הוא עוד מנסה להציב את התנאים??? מי הוא חושב שהוא ראש הממשלה?!
אחותי ניצלת תקראי הגומל.
שואל השאלה:
יש לכם אולי עצות לדברים שכדאי לעשות כדי באמת להצליח להמשיך הלאה? אני יוצאת עם חברים, הולכת לחדכ, אני רוצה גם לחזור לעבוד
אני הייתי גם בזוגיות רעילה אז אם את רוצה אני יותר מאשמח לייעץ בפרטי
בכל מקרה זה הגיוני שתרגישי אשמה ושזה ישחק לך על המצפון כי יש לך לב ורגשות וזה מראה שבמקום מסוים עדיין אכפת לך ממנו.
אבל!! אנחנו לפעמים צריכים לעשות דברים שנראים לנו אנוכיים כדי לשמור על שלוות הנפש שלנו.
כי הבן אדם שנועד לך לא מטלטל אותך וישבור לך את השלווה אלא יגן עליה כאילו היא השלווה שלו.
שואל השאלה:
אני ממש אשמח
התחברות ל