4 תשובות
תקבעי שיחה תדברי איתו שיחה רצינית איזשהו יום ותנסי לראות אם את מעוניינת
יש סיבה שהוא אקס

את לא מתגעגעת אליו, את מתגעגעת לרגעים הטובים שוכחת למה נפרדתם.
את לא מתגעגעת אליו, את פשוט לא רוצה לחזור להיות לבד.
אז אם את באמת אוהבת את עצמך, תתנתקי ממנו, יש לך מישהו שהוא משורש נשמתך, המכונה "האחד" והוא יבוא, תחכי, כי זה שווה את זה..
בהצלחה!❤
ךא