8 תשובות
כולנו
אני ץמיד אהבתי ותמיד אוהב חורף
קיץ זה הדבר הכי מסריח שיש בעולם.... שיהיה חורף כל השנה
אני רוצה כלכך חורף אבל ברגע שטיפה קר לי אני רוצה קיץ וככה זה חוזר וחוזר
אני כשאני לא פנויה רגשית
אנונימית
אני אוהבת חורף אניווי
מזדהה