6 תשובות
לא היית צריכה לצאת עם החבר שלו, היית צריכה להגיד לו מה את מרגישה, אבל אם הוא מספיק אוהב אותך ואת אותו אתם בסוף תחזרו.
תנסי אולי להסביר לו בדיוק כמו שכתב לנו פה ושאת מצטערת על הכל ושאת יודעת שזה לא דבר שעושים אבל מרוב האהבה שלך אליו זה מה שקרה ואת יודעת שאולי הוא לא יסלח לך אבל את רוצה שהוא ידע את האמת לפחות ושתדעי שניסית גם אם זה לא בדיוק עבד
שואל השאלה:
^ אמרתי לו אבל גרנו שעתיים וחצי אחד מהשנייה
אנונימית
תדברי איתי!❤
וואי זה היה מהלך כל כך לא נכון
לפי דעתי אין לך מה לעשות את פגעת גם בו וגם בחבר שלו
ואנו לא סולחים כשמדובר בברוס שלנו