9 תשובות
יש לך אותי אחותי אני כאן בשבילך
שואל השאלה:
ניגר אני אוהבת אותך אמיתי
אנונימית
כאן בשבילך תמיד
הולכים לישון וחושבים על זה בבוקר. בבוקר חושבים פחות עם הלב ופחות עם רגשות אלא יותר בהגיון.
תקחי כמה ימים להחליט. ואחר כך תראי כבר איך לפעול לגביי זה
את פה חושבת עליו...בהתלבטות כביכול,את מתגעגעת אבל זאת תקופה,הכל עניין של זמן בחיים
שואל השאלה:
עדיין לא יודעת
אנונימית
זאת השאלה הכי טובה ומתסכלת שיש, באמת.
בכל מקרה אם את רוצה לדבר אני כאן:)
תלכי לישון זה עוזר
אפשר לדעת מה מצבך עכשו?