5 תשובות
פשוט תשכנעי את עצמך שתעברי את תצליחי
דבר ראשון לעשות כאילו את מריחה פרח ולנשוף כאילו את נושפת על נר ואחרי זה תעברי על החומר לאט לאט עד שתרגישי מוכנה
וואו בהצלחהה!, ואם לא תצליחי תוכלי לעשות שנה הבאה :)
שואל השאלה:
^ שנה הבאה אני יהיה בכיתה יא אז יהיה יותר קשה להיות בקורס כי אני אצטרך לעבור אותו מחדש ואני לא חושבת שיהיה לי מספיק זמן לזה ותודה
אנונימית
הכל טוב פשוט תעברי על החומר, ואל תעיקי על עצמך ! זה בטוח לא יעזור