4 תשובות
אני עייפה מדיי לקרוא את זה,תקצר ברו?
ועכשיו ברצינות,את יכולה לתמצט את זה?
שואל השאלה:
וואלה זה סיפור מעניין זה עובר מהר!!
אנונימי
זה נשמע כאילו אתה קצת קופא במצבי לחץ.
זה תגובה נורמלית שהגוף שלך יוצר, אבל טוב שאתה מנסה להבין ולהתמודד עם זה.
אתה לא צריך להרגיש רע בגלל זה, ותמיד אפשר גם אחרי הסיטואציה לדבר עם הבן אדם ולוודא שהוא בסדר. ולגבי התגובה תוך כדי, אולי יעזור לך לחשוב שאתה לא חייב כלום לאנשים האלה ואתה יכול להגיד להם ללכת, או להיות תקיף וכזה. לא להילחץ מלהעליב אותם, כי הם הבעיה בסיטואציה ולא אתה.