7 תשובות
קודם כל את אלופה שאת מתמודדת עם זה ושמהכסף שלך את עשית קנייה לבית, זה מאוד נדיב מצידך. דבר שני כדאי שתשתפי אותו, תקשורת וכנות ולהיות פתוחים אחד עם השני במערכת יחסים זה מאוד חשוב. ואם אין לך את לא חייבת לקנות לו מתנת יום הולדת כרגע, תסבירי לו את זה ותכתבי לו ברכה יפה ליום הולדת אני בטוחה שהוא יבין.
אל תדאגי ממה שאני רואה ואיך שהוא התנהג הוא אוהב אותך גם בלי המתנת יומולדת הכסף בא והולך אבל המערכת יחסים ואהבה לא הולכים תראי לו אהבה חתכתבי לו ברכה כמתנה ליומולדת ותסבירי לו גם קצת את המצב,
אני גם גר בבית עם מצב דומה ואני עובד בשביל טיפה קניות ושטויות לאחים ולטיפול לאמא שלי.
אני גם גר בבית עם מצב דומה ואני עובד בשביל טיפה קניות ושטויות לאחים ולטיפול לאמא שלי.
שואל השאלה:
לצערי אני לא יכולה לספר לו
הוא בא מבית שיש לו
ואני קמה לעבוד כל יום בחמש
אני מתביישת להכנס לחדר בכלל
מה אני אומרת בשביל שלא ידע
לצערי אני לא יכולה לספר לו
הוא בא מבית שיש לו
ואני קמה לעבוד כל יום בחמש
אני מתביישת להכנס לחדר בכלל
מה אני אומרת בשביל שלא ידע
אנונימית
תספרי לו, זה משהו שנורא יהיה לך קשה לשמור בלב, ואני בטוחה שאם הוא אוהב אותך הוא יעזור לך ויהיה שם בשבילך.
למה את פוחדת לספר לו
שואל השאלה:
ריחמו עליי מספיק כשסיפרתי
ואני לא רוצה את זה יותר
ריחמו עליי מספיק כשסיפרתי
ואני לא רוצה את זה יותר
אנונימית
אבל פה זה לא עניין שירחמו עלייך לא ירחמו עלייל, זה עניין שהבן זוג שלך ידע מה את עוברת ולא יחשוב שאת בסדר שאת באמת במצב על הפנים או שקשה את לא חייבת לספק לו אם את לא רוצה אבל תחשבי על זה
באותו הנושא: