4 תשובות
תעסיק את המוח בין אם זה במשהו שאתה אוהב לעשות בין אם זה מוזיקה או בין אם זה סתם להסתכל על חפצים ולהגיד לעצמך באיזה צבע הם
שלום לך. טוב שאתה מספיק פתוח בשביל לחפש עצה ולעזור להתגבר על המצב. כנראה משהו הוביל למצב. לא בהכרח יש תמיד סיבה הגיונית שאפשר להצביע עליה. תמיד נכון לעצר, לנשום עמוק ולשחרר לאט לאט את האויר. זו פעולה ראשונית שהגוף בנה בדיוק כדי להרגיע מצבי קיצון. נשימה ושחרור איטי כמה פעמים. אח"כ תעבור להיות חסוק פיזי או במחשבות ברגעים יפים או מקומות יפים שאתה זוכר. תהיה עסוק ופעיל ותוך דקות זה יעבור. אבל אם זה חוזר הרבה פעמים. כדי בהחלט לפנות לייעוץ כדי שזה יאפר בעתיד חיים שקטים ללא התעוקה והלחץ שנגרם מההתקפים הללו. בהצלחה
דיקור סיני,זה אולי נשמע מוזר אבל זה הציל אותי
היי יקר
שומעת כמה קושי ההתמודדות מביאה איתה. יכולה רק לדמיין כמה מלחיץ זה יכול להיות לחפש מאיפה לקחת את הנשימה הבאה אבל במקום האוויר להרגיש רק מועקה בגרון שאולי גורמת למחנק שלא משתחרר... לעתים נדמה שהפחד משתלט על החיים וקשה להרגיע את הסערה המתחוללת בפנים. יכול להיות שקשה גם למצוא נקודת אחיזה ושלווה מול תחושת חוסר האונים ואובדן השליטה. אולי תרצה לחשוב מה הצליח לעזור לך עד כה כדי להתמודד כך גם עכשיו. ואולי שיתוף של מישהו קרוב, שאתה סומך עליו, שיוכל להיות שם בשבילך יוכל לעזור לך ולו בקצת.
אם נכון לך לשתף בכאב בצורה אנונימית ולא שיפוטית, מזמינה אותך אלינו לסה"ר (סיוע והקשבה ברשת) לצ'אט עם המתנדבים שלנו. נהיה שם בשביל להקשיב, לתמוך ככל שנוכל.
אנחנו זמינים בצ'אט (מצרפת לינק)
שלך, מתנדבת סה"ר.
שומעת כמה קושי ההתמודדות מביאה איתה. יכולה רק לדמיין כמה מלחיץ זה יכול להיות לחפש מאיפה לקחת את הנשימה הבאה אבל במקום האוויר להרגיש רק מועקה בגרון שאולי גורמת למחנק שלא משתחרר... לעתים נדמה שהפחד משתלט על החיים וקשה להרגיע את הסערה המתחוללת בפנים. יכול להיות שקשה גם למצוא נקודת אחיזה ושלווה מול תחושת חוסר האונים ואובדן השליטה. אולי תרצה לחשוב מה הצליח לעזור לך עד כה כדי להתמודד כך גם עכשיו. ואולי שיתוף של מישהו קרוב, שאתה סומך עליו, שיוכל להיות שם בשבילך יוכל לעזור לך ולו בקצת.
אם נכון לך לשתף בכאב בצורה אנונימית ולא שיפוטית, מזמינה אותך אלינו לסה"ר (סיוע והקשבה ברשת) לצ'אט עם המתנדבים שלנו. נהיה שם בשביל להקשיב, לתמוך ככל שנוכל.
אנחנו זמינים בצ'אט (מצרפת לינק)
שלך, מתנדבת סה"ר.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: