התחברות הרשמה

מה יותר מביך לדעתכם, להיות כל היום בסטיפס או כל היום באומיגל?

19 באפריל 2026, 20:57
Omegleצ'אטיםשעמום    
5 תשובות
באומיגל למרות שזה יותר מצחיק פשוט
bunnybunnybunny
אומיגל
ח
חפציבה הכנענית
אומיגל
M
Mazzz
אומיגל
{
{;
אומיגל כי שם רואים אותך
מ
מד"איסט מושבע
באותו הנושא:
איך להיות יותר חכמה?לדעת יותר ידע בכללי וגם לדעת יותר אנגלית וכאלה
להיות עם גשר בכיתה י זה מביך לדעתכם ?
לדעתכם לא להיות עם חזיה בכיתה ט זה מביך?
לפי דעתכם, מה יותר קשה להיות היום, אישה או גבר?
בכנות, זה מביך לדעתכם להיות עם גשר בגיל 19-20?
לדעתכם זה מביך להיות בסטיפס?
זה מביך לדעתכם להיות עם פוני?
בכנות - להיות 3 יח"ל באנגלית זה מביך לדעתכם?
מביך להיות בכיתת מבר לדעתכם?
לדעתכם ולדעתכן יותר קשה להיות גבר או יותר קשה להיות אישה?,תסבירו את התשובה
לדעתכם קיים גיל שזה מביך להיות רווק?