11 תשובות
לא
אני מכירה כאלה מעל 30 שיש להם גשר.
גשר זה יפה וזה מתאים בכל גיל, הכל בסדר
אני מכירה כאלה מעל 30 שיש להם גשר.
גשר זה יפה וזה מתאים בכל גיל, הכל בסדר
לאא זה לדעתי מהמם בכל גיל
את חייבת לעשות את מתי שהוא
לא
לא מביך
שואל השאלה:
אנונימית
תעשי, מה אכפת לך ממה שאומרים לך
את רוצה את זה אז למה לא
את רוצה את זה אז למה לא
שואל השאלה:
ילינוש - לא אכפת לי ממה אומרים אבל אני גם ככה צעירה יותר מכולם אז אם אעשה גשר אני אראה בכלל תינוקת נראה לי :(
ילינוש - לא אכפת לי ממה אומרים אבל אני גם ככה צעירה יותר מכולם אז אם אעשה גשר אני אראה בכלל תינוקת נראה לי :(
אנונימית
עדיף שתשימי שלא תצטערי על זה בעתיד
וזה לא סיפור שנה וחצי ואת מורידה
וזה לא סיפור שנה וחצי ואת מורידה
כן חד משמעית כן
אם הייתה לי את האפשרות, הייתי עושה גם אם הייתי בת 25 +. זה בשבילך. לגשר אין גיל.
אנונימית
באותו הנושא: