11 תשובות
קצת נטו כי זה אתר אנונימי אז אתה מוציא חרא שלא תרצה שאנשים שמכירים אותך יראו
שואל השאלה:
מרגיש לי קצת מביך לא יודעת
אנונימית
תלוי,
לא רואה בעין נחמדה אינפנטינילים מגודלים שיושבים פה כי אין להם מה לעשות עם החיים, אז אני די מובכת בשבילם.
חוץ מזה אחלה אתר ולא מביך בכלל
נע, אני אותו דבר בסטיפס ובמציאות, אז כאילו מה כבר יכול להיות מביך?
לא
כן כי אני ממש לא אותו דבר במציאות
כן, מאןד