16 תשובות
לא זה לא מביך
זה לא מביך
לא מביך.
הכי לא
אם את מידה איי מה את צריכה חזייה מה פה מביך לא הבנתי

כשיגדל לך תקני חזייה לא צריך לבזבז סתם 300 שקל
אנונימית
זה לא מביך
השאלה היא מה יותר נוח לך ומה את אוהבת יותר
ממש לא מביך בנאדם כל אחד בקצב שלו
עניין של נוחות
גם במידה dd את לא חייבת חזייה זה פשוט לא נעים
לא חזיות זה יקר ואם את לא צריכה אין סיבה שתקני זה לא מביך בשום צורה
שואל השאלה:
^^^^^^^ למה זה מביך לדעתך?
כל אחת והגוף שלה. צריך לאהוב אותו ולחבק אותו גם אם זה לא כמו הרוב או כמו אנשים מסוימים אחרים. גל אחת עם המידה שלה ועם ההתפתחות שלה. הכל בסדר והכל הגיוני❤
גם לי אין חזייה הכל טוב
למה זה צריך להביך?
חזיות זה יקר ולא נוח
לכל אחת יש את הגוף שלה וכל אחת יפה במידה שלה ואין שום דבר מביך בללכת עם חזיה ואין שום דבר מביך בללכת בלי חזיה :)
לא
גם בגיל 50 זה לא יהיה מביך ווטפ זה מה שמחזיק את הציצים למי אכפת
פשוט שימי גוזיה ושימי זן על כולם זהו