11 תשובות
אישית הייתי מרגיש מובך להגיד שאני במבר כן (אם הייתי)
לדעתי לא,
אם כבר מביך אז אנשים שצוחקים על אנשים שנמצאים בכיתות כאלו רק על סמך זה שהם לומדים שם, זה מביך.
אם כבר מביך אז אנשים שצוחקים על אנשים שנמצאים בכיתות כאלו רק על סמך זה שהם לומדים שם, זה מביך.
ממש לא
זה כמו רגילה פשוט עם יותר עזרה
זה כמו רגילה פשוט עם יותר עזרה
בכלל לא, מכיר בחורה שהיא בכיתת מב''ר והממוצע שלה 95.
מה זה כיתת מהר.....??????
ממש לא
ממש לא
רב הבית שספר שלי זה מבר אז סבבה לגמרי
באותו הנושא: