12 תשובות
כן.
אנונימי
לא זה שאת מתקשה לא אומר שאת דפוקה
אנונימית
כן אחי
לא זה בסדר את טובה בדברים אחרים
מה פתאום, כל אחד והרמה שלו, למה שזה יהיה מביך
לא...זה פשוט פחות נפוץ מלהיות 3 מתמטיקה שזה באמת אנשים מסתבכים. באנגלית פשוט כל דביל יכול להיות ב 4, גם ב5. אני בטוחה שאת יכולה יותר. אם רוצה או לא זה כבר עניין שלך. אני בטוחה שאת יכולה להתאים גם ל4 יחל עם הרמה שיש שם.
לא
שתדעי שהמורה שלי למתמטיקה הייתה פעם 3 יחידות והיום מלמדת מתמטיקה :)
שתדעי שהמורה שלי למתמטיקה הייתה פעם 3 יחידות והיום מלמדת מתמטיקה :)
כן
בשבילי כן כי זה המקצוע הכי טוב שלי
אבל תלוי בבן אדם
בשבילי כן כי זה המקצוע הכי טוב שלי
אבל תלוי בבן אדם
אולי קצת ? כי ברוב בתי הספר אין שלוש אנגלית אפילו
לא הייתי אומרת מביך אבל כדי לך לעלות. מתמטיקה לא כזה משנה, אבל אנגלית זה מקצוע חשוב ושלוש יחידות די יתקעו אותך.
שואל השאלה:
כבר סיימתי בי"ס. באמת שלי אנגלית היה קשה, אני לא יודעת אנגלית חחח. באמת תלמידים טיפשים אפילו לא היו ב3.
כבר סיימתי בי"ס. באמת שלי אנגלית היה קשה, אני לא יודעת אנגלית חחח. באמת תלמידים טיפשים אפילו לא היו ב3.
אנונימית
באותו הנושא: