9 תשובות
מה השאלה
כן
הם כנראה בחיים לא יבינו מה זה ללכת לכל יציאה ולהתרגש כי פעם לא היה את זה
הם כנראה בחיים לא יבינו מה זה ללכת לכל יציאה ולהתרגש כי פעם לא היה את זה
שואל השאלה:
שאם גם לכם זה קרה ומה עושים עם זה
שאם גם לכם זה קרה ומה עושים עם זה
אנונימית
לבטל דקה 90 זה בכללי מגעיל וכן מאוד מעורך שמזמנים אותך לדברים אבל מתרגלים לזה
לבטל דקה תשעים זה באמת לא יפה, אבל לא לרצות לבוא לאירועים חברתיים כי אין כוח זה לגיטימי
אני במצב דומה לשלך וגם עושה את זה, כי בסופו של דבר אני צריכה לשים את עצמי ראשונה, וגם זה שאני לא אבוא לכמה מפגשים לא אומר שאני שונאת את חברים שלי, זה פשוט אומר שלא הייתי שם. מערכת היחסים שלנו לא תושפע מזה
אני במצב דומה לשלך וגם עושה את זה, כי בסופו של דבר אני צריכה לשים את עצמי ראשונה, וגם זה שאני לא אבוא לכמה מפגשים לא אומר שאני שונאת את חברים שלי, זה פשוט אומר שלא הייתי שם. מערכת היחסים שלנו לא תושפע מזה
אני יכולה להבין מה שאת אומרת אבל זה לגיטימי גם שאין כוח לפעמים או שסתם אין חשק ולא רוצים
וגם יכולה להיות לזה סיבה מאחורי זה נגיד שהן לא מרגישות בנוח או שהן מרגישות לא קשורות
וגם יכולה להיות לזה סיבה מאחורי זה נגיד שהן לא מרגישות בנוח או שהן מרגישות לא קשורות
תאמת אני מאלה שאין להן כוח לפעמים לצאת
שואל השאלה:
אני מקנאה בךך
אני מקנאה בךך
אנונימית
אנשים שתמיד היה להם לא יודעים מה זה להיות בלי אז אתן לא באותו מקום של חשיבה..
אנונימי
באותו הנושא: