5 תשובות
קרה לי פעם אחת, זה היה טראומתי
שואל השאלה:
פגשתי 2 אנשים ממש חמודים,אבל אנחנו לא בקשר מה דעתך על להפגש עם אנשים מהאינסטגרם וזה??
נפגשתי עם מישהי שהכרתי דרך חברים משותפים באינסטגרם
ובאלי לפגוש עוד משהו שהכרתי
כמובן שידעתי בוודאות שהם ילדים בגילי ולא פדופילים
נפגשתי והיה ממש נחמד את האמת
שואל השאלה:
נפגשתי עם מישהו מסטיפס,התנשקנו וניתקנו קשר אחרי יומיים.טראומה.