5 תשובות
חלק ידעו עליי כבר והבינו את זה לבד ופשוט אמרתי להם שומעים אני גם אוהבת בנות וזהו זה לא כזה סיפור גדול
גם ההורים שלי הומופובים אבל הם יתמודדו עם זה ככה או ככה
בטוחה שייקח להם זמן לעכל את זה אבל ככה או ככה הם יהיו חייבים לקבל אותך בסופו של דבר. גם אם קשה בהתחלה תאמין שזה רגעי ושתוך כמה ימים זה יעבור להם אל תפחד ממה שיאמרו כי באיזשהו שלב זה יתפוצץ
אז במשפחה אני קודם כל סיפרתי לאחות שלי כי הרגשתי יותר בנוח לספר את זה לה ואז אחרי חודשיים סיפרתי להורים שלי גם בנפרד. אבל משהוא כמו חודשיים שלושה או אפילו יותר לפני שסיפרתי לאחות שלי סיפרתי לחברים שלי כי ידעתי שזה בסדר להם ופחות פחדתי.
תגידי להם שאת אוהבת בנות פשוט , אולי יקח להם זמן לעכל את זה אבל עם הזמן הם יתרגלו לזה ואת לא יכולה להסתיר את זה לנצח .
זה יכול להיות קשה בהתחלה אבל את תעברי את זה וזה יהיה שווה להרגיש הרבה יותר חופשית.
תתחילי עם לספר לכל החברים שאת מרגישה איתם בנוח , ואם יש גם בני דודים / אחים במשפחה שאת מרגישה איתם בנוח וסומכת עליהם את יכולה להתחיל איתם קודם
אה ואת גם פשוט יכולה לא להגיד להם אבל גם לא להסתיר. כמו שסטרייטים לא אומרים את זה תעשי את אותו הדבר שיבינו לבד