3 תשובות
אין לי כל כך עצות אבל אל תנסו להרשים ולהראות מישהו שאתם לא כי רואים את זה וזה מרחיק, תנסו להיות טבעיים ולא לשחק משחקים על אחרים תהיו בטוחים במי שאתם ותחשבו לפני שאתם נכנסים לכיתה "איך אני יכול להוסיף לכיתה שיהיה יותר כיף" ואז תכנסו בתודעה של "יש לי מה לתת" ולא "אני לא שווה כלום" כשאתם אתם ואתם באים לתת לאחרים זה כבר נותן אווירה של כיף ושל רצון להיות חבר
תנסי להתחיל להיפתח לאנשים ולדבר איתם יותר תנסי להיות חברותית.
כמו להתחיל לשאול לדוגמא עם זאת התחלה חדשה -מאיזה עדות את/ה. איך קוראים לך. מה התחביבים שלך.
תצחקי איתן על דברים שקורים בבית ספר
ולגבי החרדה החברתית תדברי על זה עם מישהו ותלכי לפסיכולוגית אם זה כזה קשה.
נ.ב אל תפחדי להיפתח לאנשים כי יש סיכוי שהם רק רוצים להיות איתך ולהכיר אותך.