8 תשובות
אני מכיר את זה ואני כנראה עדיין בזה אפילו שהכרתי כמה חברים אבל זה לא שביום יום אנחנו בייחד
והיי אם את רוצה אני גם מחפש חברים
והיי אם את רוצה אני גם מחפש חברים
היו לי אבל ניתקתי איתם קשר כי הבנתי שלא טוב לי איתם ועכשיו יש לי חברה אחת שהיא כמו 4 חברים חח אבל כן חסר לי עוד אנשים לדבר איתם ולא רק עם אותה חברה
היי, אני ממש מבינה אותך. אם את רוצה לספר משהו, עזרה, תמיכה, לפרוק או סתם חברה או מישהי לדבר איתה את יותר ממוזמנת לכתוב לי בפרטי, אני אענה בשמחה :) 3>
היו לי אבל ניתקתי קשר כי הבנתי שהן צבועות.. אשמח להכיר
אוהבים אותי ורוצים להכיר אותי מאוד בכל מקום שאני נמצאת ובגלל זה אני מרחיקה אנשים ומתבודדת
מוזמנת לדבר איתי תמידידד!! יותר מאשמח
מוזמנת לדבר איתי תמידידד!! יותר מאשמח
בטח את יכולה לדבר איתי
אני מכירה ומבינה אותך ואני מקווה שזאת תקופה שתעבור לך את מוזמנת לכתוב לי בפרטי ונכיר
באותו הנושא: