5 תשובות
לגיטימי שזה מה שקרה אבל כדאי לכן לחזור לדבר בטלפון רגיל זה די מה שהציל את המקרה שלי
כנראה בגלל שפעם ראשונה והתביישתן אולי תנסי לדבר איתה ולספר לה דברים רנדומלים כזה כדי להתקרב
שואל השאלה:
ניסיתי לדבר איתה על זה וזה הפך את המצב לקצת יותר גרוע כזה ואנחנו מנסות לחשוב על אם אפשר לתקן את זה ואיך ואני ממש מפחדת שנגיע למצב של נתק
אנונימית
תנסי אולי לעשות משהו שיחבר אותכן שוב וישבור את המבוכה הזו, משהו כמו משחק שאתן אוהבות או סתם שיחה זורמת
תלכו למקום בילוי ביחד
לא לבית קפה