2 תשובות
תפסיקי לייחס כל כך הרבה חשיבות לדברים שקורים, הכל קורה מסיבה כלשהי, פשוט תקחי הכל בקלות ואל תתני לזה להשפיע עליך, זה רק יפגע בך!:)
את צריכה להאמין בעצמך. כל בוקר תעמדי מול המראה ותגידי לעצמך למה את יפה (יש לך צבע עיניים יפה, יש לך שפתיים יפות דברים כאלה.) את יכולה גם להכין רשימה של דברים שאת טובה בהם (את טובה בלימודים, את אמינה, את נחמדה, מצחיקה.) וכל פעם שאת מרגישה קצת בדכאון אז תעברי על הרשימה תעמדי מול המראה וכל ההרגשה שלך תשתנה.. אמרתי לחברה שלי לעשות את זה לפני איזה 7 חודשים ועכשיו את צריכה לראות איזה ביטחון עצמי גבוה יש לה.. בהצלחה:)
באותו הנושא: