30 תשובות
תתעסקי בדברים אחרים זה ירגיע קצת את המחשבות
שואל השאלה:
אני לא מרגישה מסוגלת
וזה לא שלא ניסיתי, פשוט.. הגוף רועד
וגם העיניים
אני לא מרגישה מסוגלת
וזה לא שלא ניסיתי, פשוט.. הגוף רועד
וגם העיניים
אנונימית
^נשמע ככה, יש לי סוג אחר של ocd אז מבינה בזה
שואל השאלה:
מה זאת אומרת
מה זאת אומרת
אנונימית
שואל השאלה:
אני חושבת שהאו סי די שלי זה או סי די של מה יחשבו עליי
אני חושבת שהאו סי די שלי זה או סי די של מה יחשבו עליי
אנונימית
^^שלי זה מתבטא בשטיפות ידיים
שואל השאלה:
הבנתי
הבנתי
אנונימית
כן:(
^^^^^וגם תנסי להגיד לעצמך שזה סה"כ מחשבה זה לא באמת
^^^אז היית בצבא??
איך הסתדרת עם הocd??
ומה הכוונה מיניות תוכל לשתף??
לי בכל מקרה אין חשק מיני וכל הקשור בזה וזה נובע מהocd
איך הסתדרת עם הocd??
ומה הכוונה מיניות תוכל לשתף??
לי בכל מקרה אין חשק מיני וכל הקשור בזה וזה נובע מהocd
שואל השאלה:
אני מרגישה כל כך מוזר, אני מרגישה כאילו אין אוויר כזה
שכל האוויר בעולם נגמר
ואני מרגישה משוגעת
אני מרגישה כל כך מוזר, אני מרגישה כאילו אין אוויר כזה
שכל האוויר בעולם נגמר
ואני מרגישה משוגעת
אנונימית
^^אז בטח האוסידי כבר לא כ"כ מקשה עלייך בחיים אם אתה מתפקד נורמלי...
שואל השאלה:
כןכן אני מרגישה כאילו כל התקף זה שונה
כאילו בכל התקף כזה אני מרגישה שאני רוצה לזכור אבל לא רוצה לזכור מה שהיה בהתקף
כןכן אני מרגישה כאילו כל התקף זה שונה
כאילו בכל התקף כזה אני מרגישה שאני רוצה לזכור אבל לא רוצה לזכור מה שהיה בהתקף
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי אממ
האמת זו פעם ראשונה שזה קורה לי בהתקף כזה
זה אומר שההתקף עבר או שלא? אני לא יודעת
אוקיי אממ
האמת זו פעם ראשונה שזה קורה לי בהתקף כזה
זה אומר שההתקף עבר או שלא? אני לא יודעת
אנונימית
שואל השאלה:
זאת כאילו הרגשה שמשהו רע עומד לקרות אבל לא באמת
זאת כאילו הרגשה שמשהו רע עומד לקרות אבל לא באמת
אנונימית
^^את אמורה להבין ממה שעובר עלייך
שואל השאלה:
לאלא עיניים רועדות עדיין, לא עבר
לאלא עיניים רועדות עדיין, לא עבר
אנונימית
ההתקף יעבור רק עם תשחררי אותו,
תנסי לנשום עמוק, לחשוב דברים טובים ומשמחים
תנסי לנשום עמוק, לחשוב דברים טובים ומשמחים
שואל השאלה:
הציעו לי לקרוא שמע ישראל לפני השינה
הציעו לי לקרוא שמע ישראל לפני השינה
אנונימית
^אוקי אני לא יודעת עם זה יעזור..
אבל תנסי
אבל תנסי
^זה לא כזה ביג דיל בשבילי כן, זה לא שאני עושה oקo כל יומיים אבל סבבה
שואל השאלה:
אמאלה כן זה פוגע בחשק המיני ממש אמאלה
אמאלה כן זה פוגע בחשק המיני ממש אמאלה
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו זה מרגיש שלא יהיה לי בן זוג בחיים בגלל האו סי די
אני לא מצליחה להתאהב, אבל להתאהב באמת
כאילו זה מרגיש שלא יהיה לי בן זוג בחיים בגלל האו סי די
אני לא מצליחה להתאהב, אבל להתאהב באמת
אנונימית
אוליי יש לך overthinking אבל לא בטוח
שואל השאלה:
כן תהיה לי פסיכולוגית
כן תהיה לי פסיכולוגית
אנונימית
^^^^לא שהתאהבתי אי פעם אלא שoקo לא ממש מגרה אותי נגיד אני ראיתי פןרנן זה לא...
^^^^^אוקי סליחה
^^^וכן התקף של אוסידי זה שונה קצת מהתקף חרדה לדוג "אני מפחדת ששכחתי משהו" זה יכול להיות גם חרדה וגם ocd, תלוי איך ההתקף משפיע
^^^וכן התקף של אוסידי זה שונה קצת מהתקף חרדה לדוג "אני מפחדת ששכחתי משהו" זה יכול להיות גם חרדה וגם ocd, תלוי איך ההתקף משפיע
שואל השאלה:
אני גם כרגע מרגישה סוג של דרוכה להמשך ההתקף, לא יודעת איך להסביר
זאת סוג של ריקנות כזאת
שעוד מעט ההתקף ימשיך
הרגשה מוזרה
אני גם כרגע מרגישה סוג של דרוכה להמשך ההתקף, לא יודעת איך להסביר
זאת סוג של ריקנות כזאת
שעוד מעט ההתקף ימשיך
הרגשה מוזרה
אנונימית
יקרה
מאוד מרגש מה שכתבת , הפתיחות שלך והדיאלוגים שאנשים ענו לך .
לפי מה שתיארת את ממש סובלת אבל מודעת למצבך והתחלת באיזשהו תהליך טיפולי . עצות מאחרים שחוו את שחווית זה דבר טוב שיכול לעזור אולם הכיוון בו בחרת של טיפול עי פסיכולוגית ורצוי גם פסיכיאטר זה כיוון הרבה יותר טוב ויעיל .
בנוסף , יש אנשים שפעילות גופנית , ריצה או שחיה או חדר כושר מסייעים להם . אחרים הולכים לריקודי עם או לצעידה .
מאחלת לך שתדעי למצוא את הדרך שהכי תתאים לך .
את גם יכולה לשוחח טלפונית באופן אנונימי עם עמותות מקצועיות
ער"ן באופן אנונימי באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
סה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, בצ'אט אנונימי https://sahar.org.il
עלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-6786776, במייל: [email protected] או באינסטגרם ובטיקטוק elem.digital.
בהצלחה רבה
מאוד מרגש מה שכתבת , הפתיחות שלך והדיאלוגים שאנשים ענו לך .
לפי מה שתיארת את ממש סובלת אבל מודעת למצבך והתחלת באיזשהו תהליך טיפולי . עצות מאחרים שחוו את שחווית זה דבר טוב שיכול לעזור אולם הכיוון בו בחרת של טיפול עי פסיכולוגית ורצוי גם פסיכיאטר זה כיוון הרבה יותר טוב ויעיל .
בנוסף , יש אנשים שפעילות גופנית , ריצה או שחיה או חדר כושר מסייעים להם . אחרים הולכים לריקודי עם או לצעידה .
מאחלת לך שתדעי למצוא את הדרך שהכי תתאים לך .
את גם יכולה לשוחח טלפונית באופן אנונימי עם עמותות מקצועיות
ער"ן באופן אנונימי באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
סה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, בצ'אט אנונימי https://sahar.org.il
עלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-6786776, במייל: [email protected] או באינסטגרם ובטיקטוק elem.digital.
בהצלחה רבה
יקרה,
ואו, אפשר לשמוע דרך המילים שלך את תחושות החרדה, הפחד, הייאוש והתסכול שאת חווה.. כמה מעיק ומתיש זה לעבור התקף אחרי התקף, לא לדעת מתי הוא יסתיים, להרגיש שכל אחד שונה מהשני.. ולהוסיף על זה גם כן החוסר שינה, החוסר נחת.. אולי את מרגישה כאילו את מנסה לא לטבוע בים, אבל בכל פעם שאת מצליחה לעלות ולשאוף אוויר, גל ענק דוחף אותך בחזרה.. מטלטל..
יקרה, נשמע שאת עוברת תקופה מציפה, ולא כדאי לעבור את זה לבד. האם יש מישהו שאת סומכת עליו ויכולה לשתף בסערה שמתחוללת בך, לפחות עד שתתחילי את הטיפול cbt?
אם תרצי, יש לנו בעמותה פודקאסט על נושאים שונים, ביניהם חרדה. אולי תוכלי למצוא בו כלים שימושיים עבוריך. תוכלי להגיע אליו בקישור הבא:
בנוסף, אם תרצי, אפשר לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית, אישית וללא שיפוטיות. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע. אולי עוד פריקה תוריד אפילו קצת את הכובד שנמצא על ליבך. אני מזמינה אותך לשתף בצ'אט של סה"ר, את יכולה לפנות בצ'אט האנונימי בקישור המצורף לתגובה.
שלך,
מתנדבת סה"ר
ואו, אפשר לשמוע דרך המילים שלך את תחושות החרדה, הפחד, הייאוש והתסכול שאת חווה.. כמה מעיק ומתיש זה לעבור התקף אחרי התקף, לא לדעת מתי הוא יסתיים, להרגיש שכל אחד שונה מהשני.. ולהוסיף על זה גם כן החוסר שינה, החוסר נחת.. אולי את מרגישה כאילו את מנסה לא לטבוע בים, אבל בכל פעם שאת מצליחה לעלות ולשאוף אוויר, גל ענק דוחף אותך בחזרה.. מטלטל..
יקרה, נשמע שאת עוברת תקופה מציפה, ולא כדאי לעבור את זה לבד. האם יש מישהו שאת סומכת עליו ויכולה לשתף בסערה שמתחוללת בך, לפחות עד שתתחילי את הטיפול cbt?
אם תרצי, יש לנו בעמותה פודקאסט על נושאים שונים, ביניהם חרדה. אולי תוכלי למצוא בו כלים שימושיים עבוריך. תוכלי להגיע אליו בקישור הבא:
בנוסף, אם תרצי, אפשר לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית, אישית וללא שיפוטיות. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע. אולי עוד פריקה תוריד אפילו קצת את הכובד שנמצא על ליבך. אני מזמינה אותך לשתף בצ'אט של סה"ר, את יכולה לפנות בצ'אט האנונימי בקישור המצורף לתגובה.
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: