11 תשובות
תאמת זה תלוי בך ובקבוצה שלך זה קצת ארוך אבל אפשר לשרוד
בעיקר להיות עצמך ולשים לב מה את עושה, לנסות לשתף את כולן במשימות שם אבל גם לא לשכוח שאת עצמך צריכה להשתתף ולבלוט. אני אישית לא נהנתי מיום המאה אבל אני מכירה אנשים שמאוד נהנו שם
תהיי דומיננטית, לא ערסית. תראי שאת עובדת טוב בצוות, וכעיקרון אל תלחצי ותתרגלי תרגילים בלומדות יום המאה באתר מתגייסים לפני ושמרי איזה בקבוק מים בצד ובכללי אם את ממש רוצה תפקיד של הדרכה וכו ממליץ לך להשקיע.

כעיקרון חוויה 6.5, לא נורא אבל גם לא חרא, זה בסדר, נחמד לראות עוד מלש"בים ממקומות שונים בארץ, אבל קצת מלחיץ/מביך בהתחלה אבל לאט לאט אתה גורם לעצמך לצאת לידי ביטוי (אם אתה יודע) ומרגיש ממש מסופק בסוף
יש לך כמה חלקים את החלק של השעתיים שזה לבד את מול המחשב והמצלמה שזה כל מיני מבחנים כאלו ואחכ יש לך להתחבר לזום ביחד עם עוד בנות נוספות שנותנים לכם כמה משימות ביחד כל הקבוצה ואז מחלקים אתכם ל2 קבוצות לעשות משימה כל קבוצה ואז אחכ יש את החלק לבד להציג מצגת מול הקבוצה..לאחר מכן בשלב האחרון זה מול מדריך או מדריכה שיתנו לך משימה לעשות נגיד עכשיו את צריכה לשחק תפקיד של להיות מוכרנית של רשת בגדים
וואלה היה לי ממש אחלה אפילו די כיף אבל זה כנראה כי הייתה לי קבוצה ממש טובה, תנסי גם להתנדב לדברים אבל לא להידחף תמיד ראשונה, תנסי לשים לב אם נגיד מישהו התחיל לדבר ולהגיד דברים כמו "נראה לי ל- היה רעיון" וגם אם מסכמים רעיונות או משהו תרשמי הכל על דף ותהיי מאורגנת, נגיד לנו היה תרגיל בהתחלה שהיינו צריכים למצוא הכי הרבה דברים שמשותפים לכולנו ואז בסוף הם שאלו אם מישהו כתב כמה מצאנו ואף אחד לא כתב והן נראו מאוכזבות כאילו נכשלנו וכנראה שהיינו צריכים לכתוב, סך הכל פשוט תהי עצמך ותהי רגועה ובטוחה כמה שאת יכולה ותשני טוב לפני!
שואל השאלה:
מה זה אומר לדעתכם קבוצה טובה חייבת להבין
ו וואו תודה איזה אלופים אמאלה
קבוצה טובה זה חברה זורמים כאלה שמשתתפים בתרגילים וחברותיים, אנשים עם וויב טוב שמקשיבים לכולם ולא מתפרצים ויודעים לעבוד בצוות
שואל השאלה:
היה לכם בנות דומיננטיות כאלה שהשתלטו ?
לי אישית כן היו בנות דומיננטיות
שואל השאלה:
ואיך התמודדת עם זה
ניסיתי גם להשתתף כזה אין מה לעשות תמיד יהיו כאלו