7 תשובות
דווקא היה לי כיף
אני הייתי כשזה היה במכון הזה בתל אביב, היה דווקא ממש כיף היו מלא תחנות מגניבות והבנות היו חמודות ממש, זה פשוט היה נטו ארוך.
אני עוד לא עשיתי אבל אני מפחדת ממש מתי שיש לי ולחוצה
אנונימית
הייתי ילדה פחדנית מהצל שלי שם
וואי וגם התעצבנתי על מישהי שגנבה לי את הנושא של מצגת שלי בכוונה
4d1
בנות תחרותיות איומות ומתנשאות
נורא
אמאלה אל תלחיצו אותי במילא יש לי חרדה חברתית
אנונימית
היה אחלה