7 תשובות
דווקא היה לי כיף
אני הייתי כשזה היה במכון הזה בתל אביב, היה דווקא ממש כיף היו מלא תחנות מגניבות והבנות היו חמודות ממש, זה פשוט היה נטו ארוך.
אני עוד לא עשיתי אבל אני מפחדת ממש מתי שיש לי ולחוצה
אנונימית
הייתי ילדה פחדנית מהצל שלי שם
וואי וגם התעצבנתי על מישהי שגנבה לי את הנושא של מצגת שלי בכוונה
וואי וגם התעצבנתי על מישהי שגנבה לי את הנושא של מצגת שלי בכוונה
בנות תחרותיות איומות ומתנשאות
נורא
נורא
אמאלה אל תלחיצו אותי במילא יש לי חרדה חברתית
אנונימית
היה אחלה
באותו הנושא: