15 תשובות
חרבנה
עשיתי אתזנ בזום תאמת אז פשוט שטות
האנשים שהיו איתי שמה לא היו חוד החנית, אבל היה סבבה
אנונימי
זה ממש סבבה
לא נכנסתי לזום
שכחתי שהיה לי משמרת בעבודה באותו היום..
אנונימי
עשיתי בזום אז
חחח אני זוכרת שלא עבדו לי שם דברים, היו באגים אז יצא שקיבלתי 1 בקשב. העיקר לא להיות תצפי
סתם חרטא
(אגב הייתי בתפקיד טוב שבכלל לא תלוי בזה)
הברזתי כי חרדה חברתית
משעמם
משעמם תחת הדבר היחיד שאני זוכרת זה המצגת שהעברתי והלך לי מזעזע
זוועה
אנונימי
ואללה היה כיף
אנונימי
אנשים פה סתם מקצינים חחח זה לא רע זה דיי כיף
אנונימי
מטורלל. המחשב שלי נכבה באמצע, הייתי על 4 שעות שינה בלחץ כי לא הצלחתי לישון כי היו לי כאבים בלילה שלפני וגם מלחץ, לא הייתי מרוכז וקיבלתי ציוני יום מאה סבירים.


אבל אני בתפקיד שווה עכשיו אז לא ממש אכפת לי
זה לא אומר כלום עלייך באמת רק אםמאת רוצה להיות טייסת או איזה משהו קשה מאוד