4 תשובות
שואל השאלה:
מה
מה
היו לי שתיים, בראשונה היה גרוע והתקשתי להשתלב בקבוצה. בשנייה באתי מוכנה ועם ביטחון והלך הרבה יותר טוב.
נוראית
ביום המאה הלך לי יותר טוב כי באתי בראש פתוח ובאמת שיתפתי פעולה עם כל המשימות והסימולציות שהיו
באותו הנושא: