5 תשובות
ממש מתוק
היה כיף
מהנה
של אחותי היה לה ממש רע
לא התעוררתי
טיפה מלחיץ החלק עם האנשים היה סביר החלק של המבחן במחשב היה איכסה פיכסה ארוך מידיי