2 תשובות
לנסות לבלוט ולישון טוב לפני
פגשתי שם מישהי שהכרתי בצו ראשון אז כבר היה לי טוב. מחלקים אתכם לקבוצות ועוברים תחנות.
תחנה שאת מעבירה בה הרצאה על נושא אחד שנותנים לך ואחד שאת בוחרת במשך שתי דקות כולל פעילות קצרה.

תחנה הבאה הרכבנו דגם (לא הצלחתי בכלל כי אני גרועה)

תחנה שלישית מבחנים במחשב

תחנה רביעית חדר מלא בחול וסוג של מכשולים שצריך לעבור בעבודת צוות ורואים אם את מנהיגה או אם את מציעה רעיונות וכ'ו.

תחנה אחרונה מחלקים לשתי קבוצות ושואלים אותנו שאלה שצריך כקבוצה להגיע לתשובה ביחד. אני ועוד ילדה די התווכחנו על זה ובסוף פשוט בחרנו את שלי כי רציתי הביתה. היינו צריכות אחר כך לבנות מודל של הרעיונות מכל מיני דברים שנתנו לנו.

בקיצור נהייתי מדריכה