3 תשובות
לא עשיתי
מזעזעת
בנות לא נתנו מקום לדבר והתנפלו ממש
ונתנו הרגשה לא נעימה
חוויה לא כיפית ממש
תשתדלי פשוט להתבלט כמה שיותר, אני לא הצלחתי
בנות לא נתנו מקום לדבר והתנפלו ממש
ונתנו הרגשה לא נעימה
חוויה לא כיפית ממש
תשתדלי פשוט להתבלט כמה שיותר, אני לא הצלחתי
החלק עם המבחן הארוך לפני כן מעייף, והזום קליל, יש תחושה שהזום יהיה ארוך אבל הוא עובר מהר. לסיכום החלק הראשון עם המבחנים היה מעיק והחלק עם הפגישה בזום היה מעניין
באותו הנושא: