התחברות הרשמה

מה החוויה שלכם מיום המאה? כיף?

23 בספטמבר 2025, 17:28
טיפים    
3 תשובות
כיף זה לא.
זה מתיש אני התחלתי בכזה 8 בבוקר וסיימתי בערך ב1 וחצי-2 יש הפסקות באמצע אבל הן קצרות
L
Lior.jpg
שמחה שסיימתי עם זה
ק
קאפיברית
ע
מ
מאוהבבלמהלחלמה
באותו הנושא:
איך הייתה החוויה שלכם ביום המא"ה ?
מה החוויה שלכם מיום המאה?
חוויה שלכם מיום המאה?
חוויה שלכם מיום המאה ?
איך היה לכם יום המאה ומה הציונים שלכם אם אתם רוצים לומר?
אתם זוכרים את יום המאה שלכם בכיתה א'?
ספרו לי על חוויות האלכוהול שלכם עם החברים שלכם ותביאו לי עצות איך לעשות חוויה מטורפת?
מה התאריך שלכם ליום המאה? ואיפה אתם?
יש מישהי שהיה לה יום המאה לאחרונה ויכולה לספר קצת על החוויה שלה?
תספרו את החוויה של הפעם הראשונה שלכם/ הנשיקה הראשונה שלכם
תספרו לי על מה היה החוויה שלכם והסיפור שלכם ב7 לאוקטובר