3 תשובות
כיף זה לא.
זה מתיש אני התחלתי בכזה 8 בבוקר וסיימתי בערך ב1 וחצי-2 יש הפסקות באמצע אבל הן קצרות
זה מתיש אני התחלתי בכזה 8 בבוקר וסיימתי בערך ב1 וחצי-2 יש הפסקות באמצע אבל הן קצרות
שמחה שסיימתי עם זה
באותו הנושא: