2 תשובות
בורא עולם אוהב אותך כי הוא רואה שאתה באמת משתדל ושאתה מתאמץ ושאתה מתחרט על החטאים שלך.
שמע, אתה לא היחיד שחוטא בדבר הזה. וזה כל מה שיפה ביהדות, אם אתה חוטא אתה תמיד יכול לחזור בתשובה ואל תנסה להפסיק הכל בבת אחת. זה יהיה כמעט בלתי אפשרי אם כבר התמכרת. תנסה לקחת את זה לאט. תבטיח ששנה הבאה תשתפר. תנסה לעשות ישהו כמו שאם פעם היית עובר על זה ארבע פעמים תצמצם לשתיים, וככה תמשיך כמה זמן ואחרי שאתה מרגיש מוכן תצמצם לאחד ובסופו של דבר צצליח לצמצם לאפס.