5 תשובות
הכל בסדר אחותי
אם את רוצה להתחזק תעשי את זה בכל הכוח
יש תקופות כאלה והכל טוב
עצם העובדה שהעניין מפריע לך זה טוב
אני לא מאמינה
אבל כדתיה לשעבר יכולה להבין את הרעיון של להאמין
אני חושבת שתקחי לרגע הפסקה מלנסות למצוא את עצמך עם כל מיני חוקים וכללים
ותראי מה בא לך בטבעי לפעמים דווקא שלא מנסים לרדוף אחרי דברים בניגוד לרצון הטבעי אז הם באים בהכי טבעי
שואל השאלה:
תודה❤
אני עצמי אף פעם לא תכננתי להיות דתיה אבל רציתי להיות חילונית פשוט ששומרת מצוות והכל.. ועכשיו אפילו גם את זה אין לי :(
אנונימית
שואל השאלה:
אגב תודה ממש שעניתם וקראתם הכל מעריכה בטירוף
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה
אשלח מתישהו❤
אנונימית