10 תשובות
תפנה למיון פסיכיאטרי או לפסיכיאטר.
יש אנשים שיכולים לעזור לך מלבד ההורים שלך.
היו לי גם הזיות מתוך שינה כמה פעמים, אתה צריך לדבר עם מישהו מקצועי
היו לי גם הזיות מתוך שינה כמה פעמים, אתה צריך לדבר עם מישהו מקצועי
לדבר עם סבתא/סבא, אחים, ושוב לנסות לדבר עם ההורים ברצינות
ולדבר עם הקדוש ברוך הוא, הרבה תפילות.
ולדבר עם הקדוש ברוך הוא, הרבה תפילות.
שואל השאלה:
^אם אני אדבר אם עמותות ישר ישלחו אותי לפסיכיאטור אני לא יכול לסמוך עליהם
^אם אני אדבר אם עמותות ישר ישלחו אותי לפסיכיאטור אני לא יכול לסמוך עליהם
תלך לפסיכולוג אחי, הוא יאמין לך
שואל השאלה:
^אני מפחד שיאבחנו אותי עם משהו אני לא חולה נפש
^אני מפחד שיאבחנו אותי עם משהו אני לא חולה נפש
אחי, אתה הוזה.
אתה צריך אבחון, או לפחות טיפול.
אתה לא יכול לברוח מזה וזהו
אתה צריך אבחון, או לפחות טיפול.
אתה לא יכול לברוח מזה וזהו
לפנות לעזרה מקצועית
לא לחכות להורים
לא לחכות להורים
הי,
חשוב שאתה משתף על מה שעובר עליך.
ממליץ שתפנה למבוגר אחראי שאתה סומך עליו ותשתף אותו.
בנוסף מצרף לך רשימת עמותות שתוכל להעזר בהן.
לער"ן באופן אנונימי באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, בצ'אט אנונימי https://sahar.org.il
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-6786776, במייל: [email protected]
או באינסטגרם ובטיקטוק elem.digital.
בהצלחה!
חשוב שאתה משתף על מה שעובר עליך.
ממליץ שתפנה למבוגר אחראי שאתה סומך עליו ותשתף אותו.
בנוסף מצרף לך רשימת עמותות שתוכל להעזר בהן.
לער"ן באופן אנונימי באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, בצ'אט אנונימי https://sahar.org.il
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-6786776, במייל: [email protected]
או באינסטגרם ובטיקטוק elem.digital.
בהצלחה!
אבל אולי זה מה שאתה צריך^