14 תשובות
שואל השאלה:
למה?
אנונימי
לא יודע זה מרגיש לי נרקיסיסטי מדי אני לפעמים בוהה בעצמי במראה לראות את ההתקדמות שלי וזה נחמד אבל אני לא ממש עושה פוסינג כמו ג'ים ראט אחרי כל אימון
שואל השאלה:
אהה. כמה זמן אתה מתאמן?
אנונימי
שנה וקצת
שואל השאלה:
אפשר להתייעץ איתך בפרטי?
אנונימי
אכן
אתה עושה מתי שאתה מרגיש שבא לך בסופו של דבר זה יבוא טבעי, לי לקח נגיד שעה וחצי עד שהתחלתי לעשות פוזינג וכזה\ אתה יכול לראות סרטונים ביוטיוב על איך עושים
שואל השאלה:
תודה יא גברים
אנונימי
שואל השאלה:
פאוסינג, שמראים את השרירים
אנונימי
משום מה אני מוצא את זה מאוד מיותר
מסתכל במראה ומצלם לפעמים קצת פה ושם יש סרטונים אבל פשןט מצלם מה שנראה לי סבבה
אני עושה סקווטים
שואל השאלה:
^^אפשר להתייעץ גם איתך בפרטי?
אנונימי
אני אישית עושה את זה המון אבל זה בעיקר עניין של מוטיבציה ולשפר את הקשר מוח שריר שלי