8 תשובות
אני מסיים כל יום בארבע וחצי ואני מצליח אני פשוט הולך אחרי הלימודים לאמון של שעה וחצי בערך בא לבית עושה שיעורים ונח
בתקופות לחוצות אני הולכת להתאמן בבקרים עם כמה שזה קשה
שואל השאלה:
אין לי זמן כי אני צריכה להתארגן ולאכול לפני שאני יוצאת לבית ספר
אנונימית
תלכי אחרי
שואל השאלה:
תקישבוו האימון שלי מתחלק לשעה כול הגוף ועוד חצי שעה אימון ישבן אז אולי אני אעשה חצי שעה בבוקר לפני בית ספר ואז שעה שאני חוזרת מבית ספר רעיון טוב? או שעדיף לא לפצל


the silent age
מתי היית הולך לישון?
אנונימית
אני אישית הייתי קמה כזה בחמש וחצי כי המכון נפתח בשש אצלי
אז הולכת עושה אימון בלי להתעכב וגם אין הרבה אנשים בבוקר אז לא צריך לחכות למכשירים ואז מהר הולכת הביתה מקלחת מכינה משהו קטן לאכול ועפה לבית ספר
וכמובן יום לפני תכיני מערכת ובגדים לאחרי מקלחת לבית ספר שלא תתעכבי בזה
זה ייאש אותך בסוף לבוא לשם כל יום פעמיים בעיניי
שואל השאלה:
האימון ישבן אני עושה בבית כי זה על מזרון אז אפשר גם בבית
אנונימית