3 תשובות
סבבה לגמרי, בהצלחה
זה לא שאני מתאמנת מקצועית או משהו כזה, אבל תתאמני על כל הגוף, לא רק על שני חלקים קטנים ולאט לאט תעלי בדרגת קושי, אם מה שאת עושה עכשיו זה קל מדיי תוסיפי עוד ותאריכי את הזמן, בהצלחה!3>
זה נשמע אחלה אבל כדאי גם אימוני כוח, ובכללי תזוזה ופעילות
באותו הנושא: