10 תשובות
סושי
מה את אוהבת?
כל עוד את בגרעון קלורי מזה משנב
בעיקרון אין באמת משהו נורמלי "שיקלקל" לך את הדיאטה
ממליץ להסתכל על הגירעון הקלורי כמשהו שבועי ולא יומי, כך תוכלי להכניס "מותרות" כמו הזמנה של פעם בשבוע בלי בעיה
בהצלחה!
ממליץ להסתכל על הגירעון הקלורי כמשהו שבועי ולא יומי, כך תוכלי להכניס "מותרות" כמו הזמנה של פעם בשבוע בלי בעיה
בהצלחה!
שואל השאלה:
מה זה גרעון קלורי:(
מה זה גרעון קלורי:(
אנונימית
שואל השאלה:
אני אוהבת בצקים
בגלל זה נהייתי תפוח אדמה
אני אוהבת בצקים
בגלל זה נהייתי תפוח אדמה
אנונימית
את יכולה לכתוב לי בפרטי ואסביר לך?
כנ"ל, שקלתי 140 בעבר, עשיתי תהליך של חצי שנה ירדתי עשרות קילוגרמים אבל לצערי אחרי זה התחלתי לזלזל ועליתי שוב (לא ל140 אבל עליתי).
אני עכשיו בתהליך מחדש.
גירעון קלורי זה אומר שיש כמות קלוריות ביום שאת יכולה לאכול בלי שהגוף משמין או מרזה (הגוף שורף קלוריות בלי שום פעילות אפילו) וזה משתנה מגוף לגוף.
במקרה שלי בלי שום פעילות אני שורף 2500 קלוריות, והפיעלות שלי ביום יום ביום שאני לא מתאמן זה עוד 200 קלוריות, אז ביום אני שורף 2700 קלוריות. זה אומר שאני צריך לאכול 2100 קלוריות ביום כדי להרזות.
אני עכשיו בתהליך מחדש.
גירעון קלורי זה אומר שיש כמות קלוריות ביום שאת יכולה לאכול בלי שהגוף משמין או מרזה (הגוף שורף קלוריות בלי שום פעילות אפילו) וזה משתנה מגוף לגוף.
במקרה שלי בלי שום פעילות אני שורף 2500 קלוריות, והפיעלות שלי ביום יום ביום שאני לא מתאמן זה עוד 200 קלוריות, אז ביום אני שורף 2700 קלוריות. זה אומר שאני צריך לאכול 2100 קלוריות ביום כדי להרזות.
זה לא יהרוס לך כלום
תאכלי פשוט במידה ולא את כל העולם
תאכלי פשוט במידה ולא את כל העולם
^^ אחלה של הסבר
באותו הנושא: