9 תשובות
שואל השאלה:
כן
אנונימית
20 קילו זה המוןן לדעתי חצי שנה לפחות אבל אין לי מושכ
אנונימית
אה זה לא ממש בריא מה עם בשר?
D12
שואל השאלה:
מפחדת שיהרוס לי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה הרבה זמן חצי שנה
אנונימית
אי אפשר לרדת 20 קילו כלכך מהר אם עושים את זה בדרך בריאה זה לוקח קצת זמן צריך להיות סבלניים ולהתמיד בנוסף הייתי ממליצה לך לשלב גם קצת פחמימות כי רק סלטים זה ממש ממש לא מזין תאכלי בריא ותתאמני ותשרפי קלוריות רק ככה תצליחי לרדת בדרך בריאה ואם זה חשוב לך כדאי לך לפנות לתזונאית ולמאמנת אישית.
אנונימית
במשך כל היום?
D12
שואל השאלה:
סלטים ומים
אנונימית
תלוי מה בתפריט
D12