2 תשובות
שואל השאלה:
לדוגמא היום יש לי אירוע עם הרבה אוכל טעים ואכלתי רק פיתה כוסמין עם הרבה קוטג ופרוסה ממש קטנה של עוגה אז זה בסדר שאני אוכל באירוע הרבה אבל נגיד אוכל לא מטוגן?
אנונימי
תתחיל מחדש
ופעם הבאה תתחיל בהדרגה, אם עשית את זה עד שנשברת עשית את זה לא נכון.
אתה אולי צריך גירעון קלורי יותר קטן, כדי שיהיה לך יותר קל להתמיד... ואם קשה לך להתאמן הרבה אז תתאמן פחות. זה יקל עלייך להתמיד ובסופו של דבר פשוט לוותר ולא לעשות כלום זה אף פעם לא הפיתרון.
לי היה קשה עם גירעון קלורי של 500 קלוריות אז עברתי ל300. ואמנם התהליך יהיה יותר איטי אבל ככה אני בטוח אצליח.
וזה משהו שחשוב שתזכור, אם אצה נשבר אחרי 3 שבועות אתה עושה את זה לא נכון. אתה צריך להפוך את זה לאורח חיים, לא לדיאטה של חודשיים כדי שכשהיא תיגמר תחזור לחיים של פעם ותהרוס הכל.