7 תשובות
טסט זה לא באמת מלחיץ כמו שאת חושבת תחשבי שאת עם מורה אחר ששאומר לך לאן את הולכת רואה את הביצועים שלך ככה המורה שלי אמר לי בטסט הפנימי וגם החיצוני הוא אמר לי ויגיד לי להיות ככה זה באמת לא כזה מלחיץ כמו שאת חושבת שזה
לא יודע אם את לפני או אחרי בהצלחה :)
ואנחנו נשמח לשמוע עדכון!!
עברת???
שואל השאלה:
^חברים נכשלתי על הדבר הכי דבילי בעולם אבל לפחות לא הייתי לחוצה ברמות
בתור אחת שעשתה מלא טסטים, מה שעוזר לי זה לא לחשוב באמצע הטסט- לנהוג כי את יודעת איך נוהגים בלי אוברטינקינג להשתיק את המוח, להתרכז רק בכביש ולא לחשוב איך הבוחנים חושבים, תחשבי כאילו יש לך כבר רישיון ואת רק צריכה לעבור את הנסיעה בשביל לקבל אותו פיזית
הפוך, תעידי על עצמך שאת טובה ותשני טוב לפני. לי אישית עזר לקום הרבה יותר מוקדם מהשעה של הטסט ולקחת קצת זמן לעצמי לפני, לשתות קפה או סתם להרגיע את עצמך