6 תשובות
נושמים עמוק,ומבינים שתמיד אפשר לעשות שוב
Zm
קח רסקיו יעשה טוב
כדורי הרגעה,מבינה את ההרגשה
מתקלחים לפני הטסט מתערננים שותים משהו חם ובאים בביטחון
בהצלחה
תתקלח לפני ותהיה רגוע
תבין שאתה נוהג פצצה ותהיה הכי בצ'יל כיסא לא קרוב מדי להגה
אני עשיתי יותר מדי טסטים בחיי ובסופו של דבר הבנתי שאני יודעת לנהוג ושהטסטרים סתם פחדנים (נחשפתי מאוד למאחורי הקלעים של העולם המסריח הזה של הטסטים לצערי)
בסופו של דבר גם אם אתה מקבל ברקס או הגה, ואתה חושב שזה לא נכון אז תגיב בקול כדי שישמעו בסרטון, ותמשיך לנהוג כרגיל בצורה הכי טובה שיש ואל תילחץ כי תמיד אפשר לערער ולפעמים הסטורים טועים
מאמינה בך וסומכת עלייך שאתה עוברר
תעדכן פה;)
אה וטיפ ממש חשוב
תזכור שהמספר של הטסט לא חשוב ושתמיד אפשר לעשות עוד אחד
תכניס לעצמך לראש את השאלה "נו ו, אם אני לא אעבור מה יקרה? מה כבר התרחיש הכי גרוע?"
תמיד אפשר שוב, ויש המון אנשים באותה הסירה