8 תשובות
זה בסדר, הגיוני להיות לחוץ בשלב הזה.
תנסי אולי לנקות את הראש ולנשום עמוק
תנסי לנהוג על "טייס אוטומטי" לדבר ולנהוג במקביל יכול לעזור ולהוריד לחץ
שואל השאלה:
^לא הבנתי את יכולה טיפה לפרט?
אנונימית
שואל השאלה:
גם הסיבה העיקרית למה חיכיתי עם זה כל כך (אני בת 18) זה בגלל שאני מפחדת...
אנונימית
תזכרי שבסוף כולם נוהגים על הכבישים וזה לא משנה מי טיפש מי חכם מי אמיץ או פחדן. את זה בסוף כולם עושים. הפחד שלך כולנו חווינו וכמו שאנחנו התמודדנו גם את בטוח תצליחי
תזכרי שהמורה לידך והוא שם כדי לתקן אותך ולמנוע מצבים מסוכנים.
בנהיגה את זו ששולטת על הרכב, אז תנסי להיות משוחררת ולנהוג לפי מה שהוא לימד אותך
מה שיכול חעזור לך זה להחזיק את ההגה בעדינות ולא בכוח ( זה מה שקורה כשלחוצים)
יש תה שעוזר מאוד להרגע במצבים של לחץ
שואל השאלה:
איך עושים את זה?
אנונימית