6 תשובות
לוקחת רסקיו, לומדת עד השנייה האחרונה
לא יודעת אני אומרת שמע ישראל ורושמת למעלה בס"ד
שואל השאלה:
הגעתי לרמה שגל המבחן אני בלחץ ולא הצלחתי לפתור את התרגילים טוב
בתור אחת עם פרפקציוניזם קשה בלימודים אז כמובן שאני לומדת המון פני מבחן אפילו אם הוא ממש קטן אבל פעם הגעתי למצבים שממש קשה לי לנשום מתוך לחץ והתקפי חרדה בציון מתחת ל90 פשוט הבנתי לעצמי שגם אם אני אקבל ציון לא טוב, זה לא סוף העולם. זה לא שבעבודה שלי בעתיד יבואו אליי ויגידו לי אוקיי, בכיתה ט את קיבלת 65 במבחן אז ככה וככה פשוט צריך להרגע וזה באמת עוזר.
תקחי כמה דקות בתחילת המבחן ותעברי עליו, תסתכלי על התרגילים, אם למדת ואני מניחה שכן את תביני שאת יודעת את החומר ותצליחי לפתור אותם. זה מה שעובד לי, תפתרי את המבחן בקצב שלך, עדיף לענות על שאלה אחת נכון מאשר למהר ולטעות בחמש
לומדת כמו שצריך מספיק זמן מראש, ואז יש פחות מהלחץ של "הרגע האחרון"
עוזר לי לקרוא את המבחן ולחשוב על כיוונים לתשובות לפני שאני פותרת בפועל
לקחת איתי שוקולד, קולה או משהו טעים אחר שיעשה לי שמח (פיצוי רגשית כזה)
ומדברת עם חברות/ אמא קצת זמן לפני כדי להירגע ושיאחלו לי בהצלחה