44 תשובות
פשוט לחזור על החומר עם חברים
נזכרת שזה רק מבחן
נושמים עמוק, ומבינים שהרבה לחוצים לפני מבחנים חח זה דבר לגיטימי.
תנסה להריץ לך את החומר בראש לעשות סוג של מיני חזרה עליו..
הכל בסדר:) בהצלחה!
תנסה להריץ לך את החומר בראש לעשות סוג של מיני חזרה עליו..
הכל בסדר:) בהצלחה!
פשוט מנסה להרגע נושם עמוק אוכל איזה משהו קטן שותה מים ונזכר שזה בסך הכל מבחן
אני מדברת עם חברות שלי, אבל בדרך כלל אני לא נלחצת לפני מבחנים
רסקיו
קופצים שניה לגיהינום ושואלים מהיטלר את כל התשובות של המבחן לך לא תהיה בעיה עם זה אתה לוציפר
האמת, הדרך הכי טובה שלי להירגע ממבחן מסוים היא לגשת למבחן. מודה, לפני זה אני קצת לחוץ ולא מצליח לחשוב על שיטות להוריד את הלחץ, אך ברגע שאני נכנס למבחן ומתחיל לענות על השאלות- הלחץ מיד מתפוגג ואני מתרכז בלענות על המבחן מאשר בלהמשיך להיות בלחץ.
זה קרה לי אתמול, כי אתמול נלחצתי בטירוף לפני המבחן ופשוט ניסיתי לשכוח מהלחץ
מבריזה
אבל עכשיו אני כבר לא יכולה
כי יש לי יותר מידי חיסורים ;(
אבל עכשיו אני כבר לא יכולה
כי יש לי יותר מידי חיסורים ;(
מוזיקה
אני לרוב לא נלחצת לפני מבחנים
כי מאז ומתמיד הבנתי והפנמתי שזה רק מבחן
כי מאז ומתמיד הבנתי והפנמתי שזה רק מבחן
אני לא חחח
אני ממש בלחץ עד הרגע שהמבחן מתחיל
אני ממש בלחץ עד הרגע שהמבחן מתחיל
מרגיעה את עצמי בזה שאני יודעת את החומר.ושאני טובה.בעיקר לחשוב דברים שיקטינו לי את רמת הלחץ
לוקח נשימות עמוקות ושם שירים טיפה מרגיעים
לועסת מסטיק
אנונימית
אומרת לעצמי שזה רק מבחן כמה דפים וזהו עובר
כמו שיעורי בית עושים את השיעורים ומסיימים
וגם אם נקבל ציון לא טוב אז מה תמיד אפשר להשתפר
כמו שיעורי בית עושים את השיעורים ומסיימים
וגם אם נקבל ציון לא טוב אז מה תמיד אפשר להשתפר
אני תאמת מהאלה שהכי לחוצים אני פשוט מתחילה ויורד הלחץ
היום ריטלין וציפרלקס
תדמייני את תחושת השחרור שלאחר המבחן, זה תמיד עוזר לי. וזה רק מבחן, זה באמת נורא מלחיץ אבל זה לא קובע לך את כל החיים העתידיים שלך.
לא צריך
מתה מלחץ ושוכחת את כול החומר לפני המבחן בעיקרון
לא היה לי מבחן פול זמן וגם לא עישנתי הרבה זמן אבל הייתי יושב עם קפה סיגריה והחומר בבוקר של המבחן ומוזיקה רגועה
שוקולד.
אתה לא
לוקחת כדורים
נושמת עמוק
חושבת שזה עבודת כיתה
זה באמת מרגיע
זה באמת מרגיע
אני רגועה לפני מבחן, החששות והרעידות מגיעים אחרי
מזכירה לעצמי ש:
א. אם למדתי ואני באמת יודעת את החומר אני אצליח
ב. אני אעשה את הכי טוב שלי לא משנה מה
ג. גם אם אני אקבל ציון טוב זה בסהכ מספר על נייר.
א. אם למדתי ואני באמת יודעת את החומר אני אצליח
ב. אני אעשה את הכי טוב שלי לא משנה מה
ג. גם אם אני אקבל ציון טוב זה בסהכ מספר על נייר.
אני נזכר רק ברגע האחרון שיש מבחן,אז אני לא נלחץ...
לא נרגעת
שירים
רסקיו
בעיקרון אני סובלת מחרדות קשות גם חלק מיזה זה גם מבחנים
תשמע שירים תאכל משהו מתוק
בעיקרון אני סובלת מחרדות קשות גם חלק מיזה זה גם מבחנים
תשמע שירים תאכל משהו מתוק
מה שעוזר לחברה שלי ללמוד למבחנים זה לכתוב תקציר של כל החומר, ומה שעוזר לי ללמוד למבחנים זה לקרוא תקצירים של כל החומר, אז שנחנו מסודרת :) אבל כמובן שאני עדיין לחוצה
פשוט תמנע מהלהלחץ מלכתחילה. אל תחשבו על המבחן לפני, אלה אם כן צריך לשנן את החומר או משהו בסגנון. להסיח לעצמך את הדעת גם עובד.
אני לא לחוצה לפני מבחן..
כאילו שמע הכי גרוע נכשלים ונגשים למועד ב'..
זה לא סוף העולם.
כאילו שמע הכי גרוע נכשלים ונגשים למועד ב'..
זה לא סוף העולם.
אני אף פעם לא לחוצה לפני מבחן אז אני לא צריכה להרגע
אנונימית
אני לוקחת רסקיו- זה מרגיע
אני לא אני מקבלת התקף חרדה לפני זה תלוי באיזה נושא המבחן
מדיטציה, להתחבר לתחושות של עצמך בנושא.
נתח את הפחד והבן מה בעצם שורש הפחד. מה יקרה אם הפחד יתממש? אני לא חושבת שהרבה...
אולי במבחן הבא נסה ללמוד ולהכין את החומר יותר טוב?
בהצלחה.❤
נתח את הפחד והבן מה בעצם שורש הפחד. מה יקרה אם הפחד יתממש? אני לא חושבת שהרבה...
אולי במבחן הבא נסה ללמוד ולהכין את החומר יותר טוב?
בהצלחה.❤
בדיוק יש לי בעשר ועשרים מבחן במתמטיקה ואני בעצמי לחוצה
your flowers just died
יש לך חבר.ה טובה? בן.ת זוג? אולי נסי לקבל מהם קצת חיבה ואפילו חיבוק.
זה יכול לעזור.
בנתיים אני שולחת אחד כזה
יש לך חבר.ה טובה? בן.ת זוג? אולי נסי לקבל מהם קצת חיבה ואפילו חיבוק.
זה יכול לעזור.
בנתיים אני שולחת אחד כזה
^יאא תודה רבה! עוד שתי דקות בדיוק מתחיל לי המבחן, העלת לי את המצב רוח תודהה