4 תשובות
הכל ילך סבבה
מבינה אותך
בהחלט רגע מלחיץ
אל תשכחי שהוא לחוץ בדיוק כמוך ואל תחשבי שלילי
תבואי בגישה שאם זה לא ילך לפחות הכרת עוד סיפור חיים של בן אדם
תקחי את זה בקלות
תדעי שהוא לחוץ בדיוק כמוך. תהיי משוחררת הכל יהיה בסדר בהצלחה :)
תהיי משוחררת תזרמי אל תתכנני כלון מראש הכח יהיה טוב (מזכיר לי את הפרק מהפיגמות עם הדייט של נתן)