3 תשובות
הליכה ואז אוכל, גם כדי שלא תהיה לך בחילה וגם את תיהי גם ככה רעבה אחרי ההליכה
שואל השאלה:
^ בעיקרון לא יהיה לי בחילה אחרי ההליכה כי מחכים קודם שעה אחרי האוכל כדי שיתעכל ואז עושים הליכה
קודם לאכול ואז הליכה חד משמעית.
גם יהיה לך יותר אנרגיה וגם כשהולכים אחרי אוכל הסוכר בדם נשאר מאוזן והגוף שורף יותר שומן